Les cantem i les ballem cada dia.
Esperem que us agradin!
“EL GALL I LA GALLINA”


“EL GALL I LA GALLINA
ESTAVEN AL BALCÓ
LA GALLINA S’ADORMIA
I EL GALL LI FA UN PETÓ
-DOLENT, MÉS QUE DOLENT
QUÈ DIRÀ LA GENT?
-QUE DIGUIN EL QUE VULGUIN
QUE JO JA ESTIC CONTENT!”
FITXA DE LA CANÇÓ:
Nom de la cancó:
|
El gall i la gallina
| ||||||||||||||||||||||||
Grup d’edat:
|
A partir de dos anys
| ||||||||||||||||||||||||
Objectius:
|
>Desenvolupar la motricitat fina i grossa
>Aprendre una cançó nova
>Passar una estona divertida
>Cohesionar el grup classe
>Potenciar altres formes de comunicació
>Exercitar el llenguatge gestual
>Perdre la vergonya
>Coordinar moviments
| ||||||||||||||||||||||||
Desenvolupament de l’activitat:
|
De bon matí, quan estiguéssim fent el bon dia, posarem els infants en rotllana. L’educador/a, pot utilitzar un titella d’un gall i una gallina per fer la interpretació mentre canten la cançó. Els infants ballaran el ball de la cançó que hauran aprés anteriorment.
| ||||||||||||||||||||||||
Avaluació:
|
Avaluarem durant l’activitat mitjançant l’observació I després de l’activitat mitjançat una taula d’avaluació.
Com la següent:
|
"ERAM SAM SAM"


FITXA DE LA CANÇÓ:
Nom de la cançó:
|
Eram sam sam
| ||||||||||||||||||||||||
Grup d’edat:
|
A partir de 2 anys i mig
| ||||||||||||||||||||||||
Objectius:
|
>Passar una estona divertida
>Cohesió de grup
>Afavorir el contacte corporal
>Exercitar el llenguatge gestual
>Coordinar moviments
>Potenciar altres formes de comunicació
>Estimular l’atenció
>Estimular la recerca col·lectiva de moviments
>Afavorir l’ambient de distensió i diversió
>Alliberar tensions
| ||||||||||||||||||||||||
Desenvolupament de l’activitat:
|
Després de l’hora del pati, quan entréssim a l’aula, ens posaríem en rotllana i ballaríem la cançó “d’eram sam sam”. Primer amb un ritme normal, després molt ràpid, i després a poc a poc per relaxar els infants.
| ||||||||||||||||||||||||
Avaluació:
|
Avaluarem durant l’activitat mitjançant l’observació i després de l’activitat amb una taula d’avaluació com la següent:
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario