jueves, 25 de abril de 2013

Cançons divertides!

Aquí us pengem dues cançons que agraden molt als nostres infants.
Les cantem i les ballem cada dia.
Esperem que us agradin!


“EL GALL I LA GALLINA”



“EL GALL I LA GALLINA
ESTAVEN AL BALCÓ
                                                       LA GALLINA S’ADORMIA                                
I EL GALL LI FA UN PETÓ
-DOLENT, MÉS QUE DOLENT
QUÈ DIRÀ LA GENT?
-QUE DIGUIN EL QUE VULGUIN
QUE JO JA ESTIC CONTENT!”


FITXA DE LA CANÇÓ:

Nom de la cancó:
El gall i la gallina
Grup d’edat:
A partir de dos anys
Objectius:
         >Desenvolupar la motricitat fina i grossa     
         >Aprendre una cançó nova
     >Passar una estona divertida
         >Cohesionar el grup classe
         >Potenciar altres formes de comunicació
         >Exercitar el llenguatge gestual
         >Perdre la vergonya
         >Coordinar moviments
Desenvolupament de l’activitat:
De bon matí, quan estiguéssim fent el bon dia, posarem els infants en rotllana. L’educador/a, pot utilitzar un titella d’un gall i una gallina per fer la interpretació mentre canten la cançó.  Els infants ballaran el ball de la cançó que hauran aprés anteriorment.
Avaluació:
Avaluarem durant l’activitat mitjançant l’observació I després de l’activitat mitjançat una taula d’avaluació.
Com la següent:
Ítems
No
A vegades
S’ha divertit amb aquesta activitat?



Segueix el ritme de la cançó?



Mostra vergonya?



Es mou només sentir la música?



Es perd durant el ball?




"ERAM SAM SAM"


FITXA DE LA CANÇÓ:

Nom de la cançó:
Eram sam sam
Grup d’edat:
A partir de 2 anys i mig
Objectius:
         >Passar una estona divertida
         >Cohesió de grup
        >Afavorir el contacte corporal
        >Exercitar el llenguatge gestual
        >Coordinar moviments
        >Potenciar altres formes de comunicació
        >Estimular l’atenció
        >Estimular la recerca col·lectiva de moviments
        >Afavorir l’ambient de distensió i diversió
        >Alliberar tensions
Desenvolupament de l’activitat:
Després de l’hora del pati, quan entréssim a l’aula, ens posaríem en rotllana i ballaríem la cançó “d’eram sam sam”. Primer amb un ritme normal, després molt ràpid, i després a poc a poc per relaxar els infants.
Avaluació:
Avaluarem durant l’activitat mitjançant l’observació i després de l’activitat amb una taula d’avaluació com la següent:
Ítems
No
A vegades
Segueix els diferents ritmes que s’utilitzen per ballar la cançó?



Ha gaudit de l’activitat?



Se sap el ball correctament?



Es mou només sentir la música?



Es queda amb ganes de seguir ballant més?



No hay comentarios:

Publicar un comentario